Sunt Unic!!!!

Posted: 9 Ianuarie 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:,

Am gasit un test de personalitate la Bobby Voicu. L-am facut si eu. Concluzia a fost:

You are a Lifelong Learning Self-Improving Tree Hugger
0% of the 52272 people who have taken this quiz are like you.

I took the 43 Things Personality Quiz and found out I’m a

Lifelong Learning Self-Improving Tree Hugger

Si am tipat: Sunt unic!

Dar, mai apoi, am aflat ca toti suntem unici.

Bad, bad test! Mi-ai distrus iluzia ca as fi singurul ….

Comentarii
  1. relaxuasabi spune:

    mi-am facut si eu astfel de teste si ma enerveaza ca imi ies asa de bine ca nu inteleg atunci de ce ….. mea am o viata aiurea totusi? pai daca sunt asa de tare!!!!!!!!!!!!

    • bogdanic spune:

      Testele astea trebuie sa-ti dea curaj, optimism si sentimente placute. Daca ti-ar spune verde in fata tampenii – nu l-ai mai face si nu l-ai mai recomanda. So!

Lasă un răspuns

