Rusii si milioanele

Posted: 17 Decembrie 2008 in De pe mail, Din viata, Fun
Etichete:, , , , , ,

mcvodkaCiteam pe Prosport ca la Becali a venit un rus sa cumpere Steaua. Cu 40 de milioane euroi. Patronul n-a vrut sa o dea si a dublat pretul – desi pentru plata salariilor s-a imprumutat de 2 milioane de la Olaroiu. Prosport citeaza fanatik dezvaluind identitatea rusului  – Dmitri Pumpyanski – un tip cu o avere de 6 miliarde USD si pe care nu prea l-a afectat criza asta ce bantuie prin lume.

Asta-mi aduce in minte un banc ce a circulat pe mail:

Vine un rus la Louvre la muzeu, se opreste in fata tabloului „Mona Lisa” si ii spune directorul muzeului:
– Domnule, cat costa asta?
La care directorul:
– Nu-i de vanzare…
Rusul: Domnule, am intrebat cat costa!
Directorul, ca sa scape de el:
– 400 milioane de euro.
Rusul: Ia 400 milioane si da-l jos!
Directorul il da jos si vrea sa il dea la care rusul:
– Acuma da-l jos din rama!
Directorul: cum sa il dau domnule jos din rama, e patrimoniu international, nu pot!
Rusul: domnule ti-am dat 400 de miloane pe el, il dai jos din rama.
Directorul se executa.
Rusul: Acuma scrie pe el „La multi ani, Yura”!
Directorul revoltat:
– Cum sa scriu domnule pe el, ca il distrug!
Rusul: ti-am dat 400 de milioane pe el, scrii ce am zis!
Directorul ia un marker si scrie „La multi ani, Yura” dupa care rusul scoate telefonul si spune:
– Serghei, io am gasit felicitarea tu cumperi cadoul…

Lasă un răspuns

