O noua fita pe sosea

Posted: 9 Decembrie 2008 in bogdanice, Din viata, Pe strada
Etichete:, , , ,

Ce am constatat in peregrinarile mele din weekend-ul care a trecut? Ca a aparut o noua moda pe sosea. Pe langa flash-urile de la 1 km distanta de genul:

„Da-te ca o parte ca vin!”
„Am piciorul obosit si nu pot apasa pe frana ca scad sub 160 la ora!”
„Treci pe banda 1 intre camion si Dacia 1300 si lasa depasirile ca nu-s de nasul tau!”
„Da-te pe banda de urgenta! Nu conteaza ca toata lumea merge in coloana. Io vreau sa trec!”

sau faza lunga bagata-n ochi la unu’ care tocmai depaseste – mai este o fita pe care eu am constatat-o acum pe pielea mea (poate sa fie veche, dar nu mi s-a mai intamplat).

Adicatelea: mergi pe autostrada libera, ajungi din urma pe unu care nu se grabeste – sta in 120km/h pe banda 1, te bagi in spatele lui desi nu mai e nimeni prin preajma si ii bagi faza lunga. Asa! Ca sa se grabeasca! Daca n-aveam familia in masina reactionam altfel. Mi s-a intamplat de doua ori! O data la plecare, vineri – un imbecil de Constanta. Duminica, la intoarcere – un dobitoc de Ilfov! Nu le urez decat sa li se arda becurile si sa ramana doar cu pozitiile. Pe ploaie, ceata, viscol!

Lasă un răspuns

