Alegeri in ceata

Posted: 1 Decembrie 2008 in bogdanice, Din viata, Râsu-plânsu
Etichete:, ,

ceataA inceput de aseara. Pe la ora 11 noaptea am iesit dintr-o loc unde statusem mai mult. Si am vazut-o. Era peste tot. Ceata. Mi-am dat seama ca este o reactie a Naturii fata de sentimentul meu si al tuturor celor care ar trebui sa se duca la vot. Am putut in momentul acela sa jur ca va persista cel putin pana la inchiderea urnelor. Si am avut dreptate.

Azi am fost la Ikea mergand pe ideea ca va fi putina lume. Ca e vacanta si multi sunt la munte, la borna sau in plop. Tzeapa! Era full. De abia gaseai loc in parcare. E clar! Suntem in plina criza. Pe cand ma intorceam catre casa – ceata, frate! Si pe masura ce ma apropiam de sectorul 3 (acolo stau) ceata se facea mai deasa.

Pai, nu? Nu e simptomatic pentru noi toti? Ce sa fac acusha?
– Sa nu merg la vot. Pai sunt in ceata!
– Sa merg sa votez. Ceata mare!!! Cu cine? Care-i vrednic? Care sa ia votul? Daca aveam de ales intre Luminita si Elena…. Eheeee! Stiam eu ce sa aleg. Dar n-am norocul asta.
– Sa merg si sa anulez stampiland peste tot in afara oricarei casute. Si ce daca anulez? Doare pe cineva? Simte cineva sanctiunea asta? Au simtit-o alta data?
– Sa recurg la nou-inventatul vot alb. Iarasi, de ce? Ii pasa, cumva, vreunuia ca io am lasat buletinul gol pentru ca nu-mi spune nimic nici un nume sau un partid de acolo? Sunt foarte curios sa vad statisticile finale ale votului. Sa vad daca pomeneste cineva de capitolul asta si de cat de important este.

Mda! Nici n-apuca sa se inchida urnele si Antena 3 sare cu estimarile de la exit-poll. Fura startul! Si vin cifrele:
– Prezenta: sub 40%. Pai, nu-i ceata? In sectorul 3 prezenta cea mai scazuta din Bucuresti: 26% si ceva. V-am zis io?
– Procente: PSD + PC: peste 35%, PDL: 30-32%, PNL 19-20%, UDMR cu 6 si ceva. Restul – maruntis. Vadim si Becali raman la peluza. Nu mai intra pe teren. Raman ca mosii din Muppets. Concluzii: Ceata! Nici un partid n-are suficient. Si iar vedem aliante ce ne vor macina nervii, buzunarele, sperantele.

In final vin reactiile partidelor. Bucurie si tupeu nesimtit peste tot.
– Geoana jubileaza ca a castigat. Spune ca lumea s-a saturat de actuala guvernare si doreste sa o schimbe din radacini cu una PSD. Grotesc! Nu pomeneste nimic de aia 60% ce n-au votat si care s-au saturat si de unii si de altii.
– Apare Boc care vorbeste despre adevaratul castigator al alegerilor. Adicatelea – ei au crescut in 4 ani de la 13 la 30%. Deci ei au castigat. Si mai vorbeste despre votul de dreapta. Adica PDL+PNL. Parca am mai avut asa ceva. Si n-a mers. Dar nu ne uitam in urma cum spune Stolojan, ci inainte. Sa mori tu? Pai daca nu ma uit in urma, habar n-am cine esti. Doar un tip prea bolnav sa-si asume ceva. Si care starneste lacrimi din partea presedintelui. Cine esti, de fapt, Stolojan? Ca nu-mi amintesc.
– Apar Liberalii. E sunt dispusi la negocieri. Dar vor sa impuna programul lor si primul ministru. Uffff! Iar motociclistul! Nesimtire la maxim.
– Apare Vadim. Ne spune el cum stau cu adevarat lucrurile si care vor fi adevaratele procente. Yeah, baby! Zi-le, ca le zici bine! Spune-ne tu ce nu stim noi. Lumineaza-ne!
– Nu gasesc nimic despre Luminita si Elena. Ceata si acolo? Cu asa stelute?

Concluzia? Ceata nu s-a ridicat. Prognoza este ca va mai fi mult timp p’aciulea!

Lasă un răspuns

