Restaurant mexican

Posted: 24 Noiembrie 2008 in bogdanice, foame la burta
Etichete:, , ,

Unul din restaurantele unde imi facea placere sa mananc – Cantina Mariachi – pare sa se fi inchis. Imi placea acest restaurant pentru ca acolo regaseam o Margarita ca la mama ei, puteai manca quesadillas, un taco sau o fajita ce imi aduceau aminte perfect de adevarata experienta traita in restaurante mexicane in USA.

Pentru ca am auzit la radio si pentru ca s-a intamplat sa trecem pe langa el, am fost sambata clientii restaurantului El Torito. Ce am gasit? O mancare excelenta, bine gatita, o servire ireprosabila, o ambianta cat de mexicana se poate. Concluzia: voi mai merge.

imag013 22112008079

Comentarii
  1. Sufletica spune:

    Ne strici ziua asta frumoasa de luni:))
    ne faci sa ne gandim la Margarita… ufff…

  2. bogdanic spune:

    Este motivational!
    Sa fie o saptamana fructuoasa!

Lasă un răspuns

