De la Raspandaku via Claudiu

De la Raspandaku via Claudiu

Sunt obosit. De tot rahatul asta ce ne inconjoara. De mizerabilii ce ti se baga in suflet, in ochi, in urechi, in fata, in spate, pe telefon, pe monitor, pe televizor, in ziare…

Scoti din cutia postala kilograme de printuri intr-o saptamana, sub stergatorul de parbriz odihnesc altele, faci doi pasi pe jos si ti se baga in fata un gagiu cu pliante, il ocolesti si dai peste alte afise, deschizi mail-ul si primesti spam-uri electorale, dai de ei pe twitter (la iLL), dai o cautare pe google si-ti apare Tariceanu sau PNL ca „sugestie” – ca poate esti tampit (Zoso are un post despre asta), etc, etc, etc.

Pai, ce diferenta este intre ce vedeti aici la Costin si ceea ce aud in curtea scolii la fiu-miu de genul: „Vrei sa fii prietenul meu?”

Vedem pe afise tot felul de oameni cu figuri false despre care habar n-am ce sunt, ce au de zis sau ce doresc sa faca. Uneori mai apare si cate un politician cunoscut alaturi care ii recomanda. (Lupta asta pentru ciolan da nastere la struto-camile de genul: Andronescu-Vanghelie). Daca mai apare si Maica Domnului este beton! M-a convins!

La televizor acelasi circ… BTW, citesc la Budescu o stire preluata din Ziua despre amenda data de CNA postului B1TV pentru emisiunea de la Nasul cu Traian Basescu. Acuma – sunt satul si de unii si de altii, dar pentru specimenele de la CNA nutresc o aversiune pe care, poate, am s-o explic mai pe larg alta data. N-am sa sustin niciodata ca Basescu este Zana Zorilor sau ca Moraru este taticu’ jurnalistilor. Dar argumentele ce motiveaza amenda sunt sub orice critica:

emisiunea „Nasul” […] indeamna „telespectatorii sa nu mai mearga la vot”

Haida-de! Vezi-doamne, de aia o sa fie absenteism. Ca ne baga Nasu’n cap prostii!

televiziunea isi asuma declaratiile presedintelui, postand afirmatiile potrivit carora ar fi vorba de o lovitura de stat […]

Citatul presedintelui a fost pus pe ecran in ghilimele. Adica, presedintele tarii vorbeste de o lovitura de stat si tu, ca jurnalist, sa treci cu vederea aceasta afirmatie? Doar pentru ca cei care au pus-o de o mica razmerita tocmai in aceste momente sunt angajati intr-o campanie electorala de rahat?

„Se descurajeaza venirea la vot, Parlamentul e facut zob, partidele sunt facute harcea parcea, Parlamentul e alcatuit din ticalosi, or, asta nu face un bine democratiei”, a subliniat Dan Grigore.

Pai, nu? Asta nu face bine democratiei. Democratia se construieste zicand ca alesii sunt exemplari si sa-i mai alegem. Parlamentul este format din oameni onesti (a se citi raportul IPP publicat aici) care, din pacate, nu prea au avut timp sa treaca pe la serviciu. Ar fi bine de stiut cu cat le-au crescut veniturile in astia patru ani si care ar fi balanta „prezenta in parlament” – „spor de venituri”.

Si nimeni, dar nimeni nu imi spune unde votez si care sunt candidatii dintre care trebuie sa aleg. Mai ales ca, se pare, s-au facut ceva modificari fata de cum eram noi obisnuiti sa votam. Tin minte ca odata, la niste alegeri, m-am dus cu familia sa votez. Cand am ajuns in locul unde mai votasem de cateva ori pana atunci – am cautat adresa mea sa vaz camera. Pentru ca nu eram in stare s-o gasesc, am intrebat. Mi s-a spus ca se schimbase locul si ca trebuie sa merg la alta scoala. Atunci mi-am dat seama cat de important sunt eu pentru ei. Nimeni nu s-a gandit sa ma anunte ca se schimbase locul. Le-am zis sa dea un telefon in cealalta parte si sa anunte ca vin! Cred ca m-au asteptat…

Mda! Si una de ultima ora la piticu’. Nu-i asa ca suntem importanti?

Eu sunt obosit!

Comentarii
  1. Someone spune:

    Adta cu schimbarea locului mi s-a întâmplat şi mie ultima dată când am vrut să votez…😦

  2. bogdanic spune:

    Daca ma vor la vot, ma anunta unde – cand – cum. Daca nu, sa ma amendeze CNA-ul ca io zic in gura mare ca nu ma duc la vot.

  3. Costin spune:

    Vorbesti prostii. E o datorie civica iar copii copiilor tai iti vor multumi!!!
    Fii trendy in schimb si voteaza cu ecologistii pentru a capata recunostinta si a altor catorva zeci de generatii care vor purta tabloul tau deasupra plasmei, ca trofeu.

    :))

  4. marry spune:

    @costin:datorie civica??? asta a fost buna…
    cred insa ca si alesii au o datorie civica fata de noi..cand vor pune in practica ei datoria civica…atunci si noi cred ca vom merge buluc la vot:)pana atunci… sa voteze cine o vrea.. eu una.. nu cred ca vreau.. si vorba aia „Io cu cine votez?” in caz ca as vrea??:))

  5. bogdanic spune:

    @Costin: Uite o idee buna! Ma imbrac cu geaca de vinilin (ecologist ca Adelin), arunc caciulile de blana si ma duc si votez cu verzii. Da’ sa mor io daca stiu care-s aia! N-ai printre „prietenii” tai vre-unul?
    @Marry: Ii doare’n Nasu’ de datoria lor civica. Cred ca porcul lui Chirila e cel mai potrivit candidat…

  6. marry spune:

    porcu lui Chirila??? mai bine il pastrez pt Craciun ca-i mai rentabil:))

  7. Costin spune:

    Dragii mei! Eram uronic :)). Of! Nu stiu daca a spus cineva de mai multe ori ca mine ca nu merge la vot…

  8. Costin spune:

    Si mai scriu si gresit din cauza emotiei! :)))))

  9. bogdanic spune:

    Imi place ca pui termometrul poporului dupa opiniile mele. Numai tribun sa nu ma faci, ca ma umflu in pene si strig cucurigu!🙂

Lasă un răspuns

