Targul de ciocolata si cafea

Posted: 17 Noiembrie 2008 in bogdanice, Din viata, Poze
Etichete:, , , ,

Azi am fost la Targul de Ciocolata si Cafea de la World Trade Center.

targ_afis

Ce am vazut?

Spatiul mic, lume multa, ciocolata sub diferite forme, consistente, gusturi si culori, lume multa, un stand de expresoare de cafea, lume multa, un stand de cafea (buna) ce s-a golit sub ochii mei datorita multimii… niste tipi ce sareau pe niste chestii (vezi foto).

targ_imagine

targ_cioco2

Cu ce m-am ales? Niste ciocolata🙂 . Si o cafea buna.
Mi-a placut ca nu au existat samplinguri. Ar fi fost bataie. Asa ca lumea statea la coada pentru a cumpara. Ceva mai decent.

Ah! Trebuie sa ma interesez ce sunt chestiile alea din picioarele dansatorilor… Copilului meu i-au cam placut…

Comentarii
  1. marry spune:

    deci,nu am avut ce sa fac si am intrat sa vad un pic pozele de la targ,imi vine sa imi fac un pic de harachiri,iubesc truffe-le, mama, ce pofta mi-ai facut…si eu cum de nu am stiu de targul asta…:)

  2. bogdanic spune:

    Yam, yam! Pozele sunt nimic (intre noi fie vorba – nu prea ma pricep). Gustul… Si io ma omor dupa trufe.

  3. […] – mă gândesc la posibilitatea unei încurcături. Şi Escu a fost Popescu, Sufletica a fost Marryrusu, Contesa a fost Relaxuasabi – nu toată lumea poate fi unică cum sunt io . Lumea asta virtuală […]

Lasă un răspuns

