Dorei in trafic

Posted: 10 Noiembrie 2008 in bogdanice, Din viata, Fun, Pe strada, Poze, Râsu-plânsu
Etichete:, ,

Azi, pe la pranz, n-a fost prea mare chin in traficul din Bucuresti. Dovada ca lumea mai si munceste in cate o zi. Intotdeauna mi-am pus problema: cine si cati oameni muncesc cu adevarat in Bucuresti daca la ora 11 sunt strazile pline si blocaj de trafic. Oare cine produce ceva daca jumatate din populatia capitalei e pe strazi facand doua ore intre doua puncte aflate la 4 km distanta.

Cum spuneam, azi a fost liniste. Tocmai de aceea m-am ofticat ca am nimerit singura strada aglomerata de prin centru in momentul cand am stat la 6-7 semafoare pe Nerva Traian. Can m-am apropiat de intersectie am vazut si care era cauza. Doi Dorei ce incercau sa transporte niste plasa de sarma intr-o camioneta le-au scapat in mijlocul strazii pe toate. Acum se chinuiau sa le puna la loc. Probabil, le vor fi si legat, intr-un final, ca sa nu li se mai intample.

plasa_1

plasa_2

Probabil ca au incercat sa demareze in tromba de la semafor. E bine ca nu au nimerit o masina in spate sa-i puna zabrele.

Lasă un răspuns

