Sa reciclam semnele de circulatie

Posted: 31 Octombrie 2008 in Din viata, Pe strada, Râsu-plânsu
Etichete:, ,

La naiba cu circulatia din Bucuresti. Stand in trafic pe Calea Rahovei iti vin idei care mai de care mai nastrusnice.

Oare ce ar fi sa opresc motorul, sa ies din masina si sa plec acasa cu tramvaiul? Probabil ca le-a venit si altora de si de asta sunt masini lasate d’am’boulea. Dar daca as face-o in mijlocul intersectiei? Sa ies senin din masina zambind celor care claxoneaza (oare claxonatul nu e interzis in oras?) si sa ma strecor printre masini, camioane, scutere si sa ma pierd in fauna din jur lasand-o dracu’ de masina si de tot. Nu cred ca ar insemna nimic pentru nimeni gestul asta.

Dar mi-a mai venit o idee: pe marginea strazii sunt o gramada de semne de circulatie de care nu tine nimeni seama. Hai sa le strangem si sa le ducem la reciclat. Reprezinta o sursa de fier vechi care ar rivaliza (cantitativ) cu operatiunea „Rabla”. Pai numai pe Rahova, de la cap la cap, sunt cateva sute bune de kile de „Oprirea Interzisa”. La ce bun sa mai stea acolo pentru ca fiecare opreste unde vrea frana lui.

Trecem mai apoi la semnalizarile de treceri de pietoni. Buuun material! La ce sa mai stea pe stalp daca bastinasu’ trece pe unde-l apuca. Unu’ in fata mea trecea strada cu un sac greu. Nu era pe zebra. In botul masinii se opreste, pune sacul jos si se odihneste un pic. Ca era greu!

Nu mai vorbesc de alte semne de genul: „Interzis dreapta”, „Stop”, „Cedeaza trecerea”, „parcarea interzisa”. Cred ca as face bani buni punand pe roate o afacere de genul asta.

Lamurire: Poza nu stiu ce intersectie prezinta, dar e luata de pe all-news.ro. Nu stiu de cand e articolul, poate e de azi, dar cui ii pasa? In toate zilele e la fel. Iar All-news merge dupa ora Moscovei.

Comentarii
  1. addsalu spune:

    Stii ca si eu m-am gandit sa las masina in trafic? Pur si simplu s-o incui si s-o iau pe jos… Dimineata am optat pentru o alta carianta… Imi las masina la vreo trei statii de troleu distanta fata de serviciu si o iau pe jos. Asa ajung in 15 minute, fata de 30-45 minute cat as fi facut cu masina sau cu troleibuzul…

    In privinta reciclarii semnelor de circulatie, ideea e deja brevetata… Am vazut un „trecere de pietoni” (nu sunt ungur, ma refer la semnul de circulatie…🙂 ) pus capac la o firida de inalta tensiune… sa nu ploua inauntru prin gaura facuta de rugina… Acum a mai ramas doar jumatate din el… Probabil cealalta jumatate o fi trebuit cuiva sa faca un mic adapost pentru vreun interfon… Sa nu ploua direct pe el… sau sa nu cada zapada…

  2. bogdanic spune:

    Ce-mi spui imi aminteste de unele vremuri cand plecam de acasa mai devreme si, stand pe bulevard in trafic, imi vedeam colegii de serviciu trecand agale pe jos pe langa mine, facandu-mi cu mana. Iar io’mi dadeam pumni in gura ca iar intarzii.

  3. […] de “Oprirea interzisă”. Au mai pus unul cu avertismentul de ridicare a automobilului. Fier vechi – zic io – şi comisioane încasate. Am mai făcut de-o şaorma. Cand se termină, trecem să vedem […]

Lasă un răspuns

