Oameni cu care toti luam contact

Posted: 31 Octombrie 2008 in bogdanice, Din viata
Etichete:, ,

Zilele astea am reparat lucruri. Fizic vorbind. In mai multe locuri. Nu stiam despre ce era vorba inainte de a ajunge acolo. Am ajuns, am incercat sa-mi dau seama de proportiile dezastrului, m-am lamurit cam pe unde sunt bubele si am incercat o remediere optima (ca timp, cheltuieli, efort). Dar se pare ca am o mare calitate: atrag pisalogi si mitocani.

Lumea se invarte pe langa mine si ma-ntreaba:
Tipu’: Ce are?
Io: Nu stiu frate, inca! Lasa-ma sa ma lamuresc.
Tipu’: Da-i grav?
Io: E mort daca nu ma lasi.
Tipu’: Ce-i faci?
Io: Il desfac.
Tipu’: Pot sa te ajut?
Io: Da! Adu-mi apa.
Tipu’: Pentru el?
Io: Nu, pentru mine.

Si, uneori, pleaca. In cele mai multe cazuri, cu putin noroc si putina liniste, ii dau de cap. Am eu proprietati d’astea. Cand vine cu paharul sunt deja pe calea de remediere.

Tipu’: Ce i-ai facut?
Io: Uite, am apasat pe asta!
Tipu’: Pai si eu am apasat inainte. De cateva ori.
Io: Pai, ce sa spun. Poate ai apasat de prea multe ori.
Tipu: Ha! Nu vrei sa-mi spui ce i-ai facut. Nu era de aici. Era de dincolo si nu vrei sa-mi spui. De ce te-oi chema, nu stiu!
Io: Nu! De acolo era. Si m-ai chemat pentru ca nu mergea. Acum merge.
Tipu’: Da’ de ce s-a intamplat? Secretara e de vina? S-o iau la omor?
Io: Oricui putea sa i se intample. Chiar si tie.
Tipu’: Mie nu mi s-a intamplat niciodata. Ea e de vina. Maricicooooo! Te ia mama dracu’ daca mai faci asa ceva! (Apoi catre mine) Si zici ca n-a fost mare lucru, nu? Deci nu costa mult…

La naiba! Numai drumul si nervii….

Lasă un răspuns

