Bancuri de sezon

Posted: 24 Octombrie 2008 in bogdanice, De pe mail, Fun
Etichete:,

Primesc pe mail bancuri. M-am gandit sa fac un share:

Care este definitia optimismului?
Un bancher care isi calca cinci camasi duminica seara.

Nu-i asa ca se inrautateste criza creditelor?
Pai, l-am imprumutat pe fratele meu cu zece lire in urma cu doua saptamani si acum am aflat ca sunt al patrulea in topul creditorilor.

Un tip intra intr-o banca si spune: „As vrea sa am o mica afacere. Cum procedez?”
„Simplu”, spune directorul bancii. „Cumperi una mare si astepti.”

Ce spune un manager de investitii atunci cand nu mai are fonduri de administrat?
Doriti si cartofi prajiti, domnule?

Azi am incercat sa fac o retragere dintr-un bancomat, insa am primit mesajul: „fonduri insuficiente”.
Nu stiu daca se referea la mine sau la ei.

Care este diferenta intre o banca de investitii si o pizza?
O pizza inca mai poate hrani o familie cu patru membrii.

Mark Twain in fata graficelor: „Octombrie este una din lunile deosebit de periculoase pentru speculatii bursiere. Celelalte luni sunt: iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai, martie, iunie, decembrie, august si februarie.”

Lasă un răspuns

